ایگدر

ایگدر

پنجره ای نوین برای آموزش بهتر
ایگدر

ایگدر

پنجره ای نوین برای آموزش بهتر

راهنمای تدریس ریاضی پنجم -فصل 1

      دانلود فایل   pdfراهنمای تدریس  ریاضی پنجم

       سال تحصیلی 95-94



                                               دانلود

من معلم هستم


         

«من معلّم هستم»

هرشب از آینه ها می‌پرسم :

به کدامین شیوه ؟

وسعت ِ یاد ِ خدا را

بکشانم به کلاس؟

بچه ها را ببرم تا لب ِ دریاچه یِ عشق؟

غرق ِ دریایِ تفکّر بکنم؟

با تبسّم یا اخم؟

«من معلّم هستم»

نیمکت ها نفس ِ گرم ِ قدم‌هایِ مرا می‌فهمند

بال هایِ قلم و تخته سیاه

رمز ِ پرواز ِ مرا می‌دانند

سیب ها دست ِ مرا می‌خوانند

«من معلّم هستم»

درد ِ فهمیدن و فهماندن و مفهوم شدن

همگی مال ِ من است.

 

پیشاپیش ماه مهر مبارک



        با تشکر از سعیداله کُر

نرم افزار رتبه بندی نسخه 2

   دانلود نرم افزار محاسبه میزان افزایش حقوق در رتبه بندی فرهنگیان


منبع :www.moralschool.mihanblag.com


          دانلود

دیکشنری

   

      دانلود نرم افزار دیکشنری انگلیسی به فارسی  

      قابل اجرا بر روی گوشی ها وتبلت های اندرویدی

           برنامه نویس:رضا حیدری کیا  www.and-roid.ir                                                                              

      

                                                                         دانلود

نرم افزار اندروید:معکوس کردن فیلم

  دانلود نرم افزار معکوس کردن فیلم برای گوشی وتبلت های اندرویدی



                                                                                       دانلود

آموزش نصب ویندوز7

      دانلود فیلم آموزش نصب ویندوز7 به زبان ساده

                            منبع:  نانوکام

                              

                                            دانلود

راهنمای تدریس فارسی پنجم


دانلود  فایل  pdf راهنمای تدریس فارسی پنجم ابتدایی
سال تحصیلی 95-94

دانلود

تربیت

حکیمی پسران را پند همی‌داد که جانان پدر هنر آموزید

که ملک و دولت دنیا اعتماد را نشاید

و سیم و زر در سفر بر محل خطرست

یا دزد به یک بار ببرد یا خواجه به تفاریق بخورد

اما هنر چشمه زاینده است و دولت پاینده

و گر هنرمند از دولت بیفتد غم نباشد

که هنر در نفس خود دولتست

هر کجا که رود قدر بیند و در صدر نشیند

و بی هنر لقمه چیند و سختی بیند.

وقتی افتاد فتنه‌ای در شام هر کس از گوشه‌ای فرا رفتند

روستا زادگان دانشمند به وزیرى پادشاه رفتند

پسران وزیر ناقص عقل به گدایی به روستا رفتند

سعدی » گلستان » باب هفتم در تأثیر تربیت